هتلهای پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : maryam

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل ۵ ستاره اینترکنتیننتال سیلان واقع در قلب شهراستانبول  , یکی از لوکس ترین هتل های استانبول که تنها با چند قدم پیاده روی از این هتل میتوان به میدان تکسیم ، کنوانسیون و مراکز اصلی خرید در استانبول می رسید.میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال تنها ۲۵۰ متر با هتل اینترکنتیننتال سیلان فاصله دارد و فاصله ایستگاه مترو تکسیم تا هتل فقط ۵۰ متر است .این هتل لوکس در قسمت جدید شهر، بین بسفر (Bosporus) و منطقه‌ی تجاری قرار گرقته است و فاصله‌ی هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه است.این هتل دارای یک ساختمان ۲۰ طبقه‌‌ است که در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده ودارای ۳۸۰ اتاق است. هتل دارای امکانات و خدمات کاملی مانند لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، چند آسانسور، ۵۰ صندوق امانت، صرافی و همچنین چندین اتاق‌ کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم و اینترنت، ۵ فروشگاه، دکه‌ی روزنامه، آرایشگاه و یک رستوران با تهویه‌ی مطبوع است. در هتل اینترکنتیننتال سیلان زمین بازی برای کودکان وجود دارد و والدین به راحتی می توانند ساعت ها کودک خود را سرگرم کنند و میهمانان می توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافی از خدمات و امکانتی مانندسرو غذا در اتاق، خشکشویی و پارکینگ استفاده کنند.رستوران نمونه زعفران نیز ۷ منوی متفاوت و فوق العاده از غذا های ترکی وجهانی را به میهمانان تور استانبول 94 ارائه میدهد میهمانان هتل می توانند از غذاهای بی نظیر ترکی لذت ببرند و از نمای تماشایی رستوران نسبت به شهر استانبول در هنگام صرف غذا استفاده کنند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه‌ای کامل سرو می‌شوند،البته میتوانید ناهار و شام را از منو های متفاوت رستوران انتخاب کنید.در صورتیکه میهمانان نیاز به غذاهای رژیمی و یا غذای خاص داشته باشند می توانند با آشپزخانه‌ی هتل هماهنگ کنند.از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استخر روباز, تراس آفتابگیری, استخر آبگرم ویژه, ماساژ,درمان های طبی,سونای سوئدی و حمام بخارهای اصیل ترکی اشاره کرد. رستوران زعفران نیز 7 منوی غذای متفاوت و فوق العاده ارائه میدهد و میهمانان می توانند از غذاهای بین المللی و سنتی ترکی لذت ببرندو ازچشم اندازهای زیبای رستوران نیز بهره ببرند.

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل بارسلو اریسین توپکاپی هتلی پنج ستاره و باشکوه در شهر تاریخی استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است . هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری معاصر بهره برده و به شایستگی از میهمانان تور استانبول 94 پذیرایی می کنند . این هتل لوکس از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار بوده چرا که مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر همچون قصر و موزه توپکاپی ، بارار بزرگ استانبول ، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد فقط ۳ کیلومتر تا ساختمان آن فاصله دارند . هتل بارسلو ارسین توپکاپی مجهز به امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی مدرن بوده ، فضای داخلی آن نیز پیوسته نظافت شده و آراسته است . فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل  ۱۰ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول مشتمل بر ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد که مساحت و چیدمان متنوع آنها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان طراحی شده و آرامش را برایشان به ارمغان می آورد . در دکوراسیون این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده است . پنجره هایی بزرگ ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، میز کار ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، استخر , صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک ، ضد حساسیت و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، تنها بخش کوچکی از امکانات موجود در اتاق های زیبای هتل Barcelo Eresin استانبول به شمار می رود .

 

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل بارسیلو اریسین توپکاپی استانبول

 

هتل دبلیو استانبول

هتل پنج ستارهٔ دبلیو در قلب بوسفوس جای دارد که مکانی ایده آل برای کشف و دیدن استانبول است که می‌توان از دسترسی آسان به مراکز مهم شهر استانبول و خیابان های پر جنب جوش شهر لذت برد. مسافرین تور استانبول 94 می توانند با کمی‌ پیاده‌روی از مکان‌های توریستی دیدن کنند.از امکانات هتل دبلیو استانبول دارای 136 اتاق میتوان مواردی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، قهوه خانه، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، امکانات ملاقات، حیوانات خانگی مجاز، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، سالن، مغازه ها، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، ماساژ، استخر در فضای باز، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی را نام برد.

 

 

هتل دبلیو استانبول

نمایی از هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 اتاق هتل دبلیو استانبول

 

مطالب مرتبط:
هتلهای پنج ستاره استانبول

تور لحظه آخری استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: